be creative ♥

Livet hos Jenny
Min fina vän Linda har nu åkt tillbaka till Prag.. kändes fördjävligt när hon åkte och några skvättar salt tårade. Blev ju van vid att ha henne hemma, nära mig! Ses när vi vill, kunna göra spontana grejer, softa, snacka, glo film, laga mat... ja bara vara och njuta av varandras sällskap. Nu har snart en vecka gått och otroligt nog har tankarna mina ändå kunnat riktats mot jobbet! Jag har det riktigt roligt och bra på jobbet just nu. Jag njuter så länge det varar haha :) Kvällarna ägnar jag så mycket jag kan hemma och bara softa järnet på...! I helgen lyckades Marcus och jag städa upp efter en eller två månads röra och skit i lägenheten... :P Det var på tiiiden kan jag säga...


Linda och hennes brorsa Filip på hennes avskedsmiddag :)


Till middag blev det "köttigt värre" som Marcus uttryckte det, men efterrrrrrrräätten... kladdkakan på Steakhouse....fyfaaaaaan va god, it was to die for!...-> droooolin´ droooolin´ ~~

I lördags upplevde Frick och G verkligheten av Ullared - Gekås för första gången. Vi lämnade HBG strax efter 12 och var tillbaka innan 17!!! Detta är alltså inkluderat 3 timmar i bilen!! Meaning: Grabbarna shoppade på en timme och var färdiga på stället... EH?! Det blev en pyttestund på Gekås - om jag jämför med "normala" Gekås-visiter, men! Jag inhandlade bland annat en ooootroooligt fin och skön vinterjacka. Och bara en vecka innan köpte jag en höstjacka. Så jag är redo för den färgglada hösten med den friska höstkylan nu! Haha :)



Fast.. livet rullar framåt i full fart mot hösten och om två månader åker jag och mina underbara systrar till Japan. Världens bästa syster och världens bästa kusin bjuder på Japanresan som min 25 års present! Jag är evigt tacksam, ni är bäst!!! Det kommer bli en av de häftigaste resorna jag gjort. Lite äventyrligt känns det allt.. Men kommer att ha stenkoll.. i alla fall på maten.. shoppingen.. och alla njutningarna. Haha.. Vi kommer ha det så bra så bra! ♥

♥ ♥ ♥
#1 - Emmelist

åååh ge mig den där efterrätten :D

#2 - Zoofie

Hej!

Först och främst - förlåt om du tar detta som reklam! Radera det isf.

Jag har kommit fram till en teori, att Lady Gaga har stulit delar av sin stil från en död tjej, Nancy Spungen. Vad tycker du?

http://zoofie.devote.se/blogs/5735504/lady-gaga---wannabe-nancy-.htm

#3 - Helena

Efterrätten såg jättegod ut!

Vad kul att ni ska till Japan! Jag vill också med hehe

Det är bara att skriva om du behöver tips eller hjälp med ngt angående resan.

#4 - Gia Le

Hoppas Linda har det bra i Prag, ni ses säkert snart igen. Det är mycket roligare att läsa om dina skåneäventyr när man faktiskt träffat folket iaf hehe.

Härlig bild på dig och systrarna!

Ha det bäst!

Maria Hälsar~ <3

#5 - JENNY HSU ♥

Gia Le: Mm hoppas jag med :)

Haha, va roligt att du tycker det ;) Aw, jag gillade också den bilden starkt! Hoppas allt är bra med dig och ni får ge varandra en stor kram från mig hihihi PUSS!!

#6 - Djet

En timme på Gekås, det må jag säga... men lika bra det, så sparar du kanske några slantar tilll japanshoppingen. =)

#7 - » t.

sv; haha nenej, ingen jag känner! hon kommenterade min blogg o skulle precis svara o jag bah wth... vette fan? sagt till henne?

#8 - Sannie

Vill du läsa något som sticker ut i mängden?

Om 1 Månad sticker jag till Zimbabwe i Afrika som volontär. Projektet heter Lion breeding, så i 1½ Månad kommer jag att ta hand om lejonungar :D

#9 - bitterfittan

gaaaah ge mig ;)

#10 - Kaj

Kladdkakan såg grymt god ut!!