be creative ♥

Godaste kakan eveerr

AAAAAAHH, HIMMELSK är nötkakan.
Ingen kan säga emot om jag säger att nötkakan är den godaste kakan som någonsin skapats!!! ;D Undrar om den är svår att göra? Har hört att den är svår att "lyckas" med... Någon som har något bra recept??? Och som kanske vet vad denna kaka heter på riktigt.. eller heter den bara nötkaka? Hur som helst.. denna underbara perfekta skapelse avnjöt syrran, kusinen och jag på Café Annorledes! Mumma.
#1 - Alicja

Så sant som det är sagt! Det finns säkert recept i "Sju sorters kakor" som är en finfin kakbok. Alla smarriga kakor finns där. :) Kom och hälsa på i Malmö snart min kära, jag saknar dig.

#2 - Djet

En av vikarierna på fritids "lånade" sin mammas "Sju sorters kakor", jag kanske kan kolla om han har receptet. ^^

#3 - » t.

Hahaha omg jenny.. checka denna bloggen: http://alwaysthecutest.blogg.se/ ....