be creative ♥

Första gången på Bakken

Rutschebanan, som stått på Bakken sedan 1932.

Åh herreguuuuud vilken kväll det var igår dååå!! Grabbsen och myself åkte till Bakken! Vi tog färjan till Helsingör, och sedan vidare med tåg till Klampenborg. Hur smidigt som helst, inträdet på Bakken är gratis.. det "enda" man behöver är pengar till resan och åkpasset så är man good to go! :) Tack grabbar för en perfekt avslutning på en helt underbar sommar. Imorgon börjar jag nytt jobb och det ska bli hur spännande som helst.

Här kommer ett bildregn från igår!

Fint väder, check! Bye bye Sweden.


Öl och sprit på Seven Eleven i Helsingör, check!


Framme utanför Bakken.


Grabbarna behöver samla sig med en liten ölpaus innan vi går in på Bakken... men åååh, snabba er!!


Åkband, check!!


Taggade för karusellerna!!


MAT! Fish n' chips, check!


En liters öl per person, check....?


Njuuuut, check !! ;D


Favoriten! Hahaha :)) Det var asssoft, man kunde åka i varsin "bil" och det var inte dåligt tryyck...


Totally awsome..!


Sista bilden som togs innan stället stängde. Våra sista två turer åkte vi på trä-berg-o-dalbanan.

Summering: RIKTIGT RIKTIGT FIN FIN KVÄLL!! ♥
#1 - micca

hej du! jag ääälskar din nagel design! så fint :)

tänkte att vi kunde följa varandra med bloglovin' det skullle vara jätte gulligt om du vill de :)

kram

kram♥

#2 - Djet

Första gången? ^^



Som sagt, vi får kolla upp karuseller i Tokyo. =)

#3 - Patrik

shit vad nice det ser ut :D

#4 - Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

#5 - Shiko

HÄRLIGA bilder. <3

#6 - Hachi

Hej hej :D

jag vet att designen är planerad ett tag framåt fortfarande, men jag ville bara fråga om du kunde hjälpa mig lite redan nu? jag vill ha kommentarsida så som du har den nu^^ du kan bara skicka koder till min mail, och skriv hur man gör :D

Kram kram >w<

#7 - isabella

verkar riktigt mysigt! :)