be creative ♥

Naglar önskade av barnen



Tjoho! Denna vecka har jag vikarierat två dagar på en förskola, och ska pysa iväg och jobba igen om tio minuter. Barnen som jag har jobbat med har ännu inte sett mina naglar, men frågade mig igår om jag inte kunde måla dom. Dom var ett par styckna och tyckte att jag skulle ha lila, eller varför inte silver? Eller nej, "kan du inte ha ena handen guld och den andra lila?" Tja, varför inte både och tillsammans? ;) Så.. när jag kom hem igårkväll målade jag naglarna och såhär blev the outcome. Lila bas, guldglitterdutt och några svart vita streck. Får se va de små liven säger om dom :)

Ha en underbar onsdag allihop! ♥
#1 - Theréz

Så otroligt cool design du har på din blogg :D

#2 - Emma

Supersnygga naglar! ;D Mina är bara blåa just nu, haha :)

#3 - Kisse

Tjenis, vad har du använt för penslar?=) Och hur gör du för att få glittret att fästa precis där du vill?

#4 - KLACKARNA I TAKET

TÄVLING PÅ BLOGGEN MED TRE PRISER - http://klackarnaitaket.blogg.se

#5 - ida

Gud vilka snygga naglar!!

#6 - tokio hotel

skit snygga naglar! vill du vara med i min tävling?:)

#7 - dlc

Jätte fina naglar :)