be creative ♥

Loppisfynd


Marina och myself var på loppis-jakt igår. Det fanns ett ställe jag blev totalt kär i. Jag har försökt gå på loppis och större second hand butiker, men aldrig riktigt tyckt att jag hittat något. Tänkte att det förmodligen bara var jag som är kräsen och inte vill ha "gamla" grejer, men ack så fel man kan ha.

Jag rekommenderar varmt Vejby IF's loppis. Dock körde vi lite fel när vi var på väg ut och missade en massa dyrbar tid på loppisen. Vi kom dit tjugo minuter innan de stängde, röjde runt fort som fan men tog inte många minuter innan vi hittade flertals fynd! Jag tror att väskan kan ha kostat max tjugolappen. Pimpat upp den med ett par nitar från ett gammalt skärp och en fjärilsbrosch, watcha thinking?
#1 - t

asssöt väska! rgymt kreativ är du!

sv: du inspirerar mig därför!

#2 - Jennifer

Snygg makeover! :) Hoppas att du har en bra dag!