be creative ♥

I ♥ egg
Åååh. Ägg är nog bland det bästa jag vet. Favoriterna = Svenne varianten: Hårdkokt med kaviar på en skiva vitt bröd, eller kines varianten: Stekt ägg blandat med ris och Maggi soya.. Båda är mums!

Förresten, kommer ni ihåg när jag funderade på att starta en mat-kategori? Haha, well. Nu har jag gjort det. Det känns som att det dyker upp mat väldigt ofta på min blogg.. eller? ;P



How do you like your eggs? :D
#1 - Djet

Ägg i alla former!!!!!! Utom de tusenåriga... DÅ har de legat för länge. T_T

#2 - Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

SV: Den nya frillan finns på bild längre ner i bloggen :)

#3 - Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Gillar din header! :D lite sådär tjejig och fräsch! :D

#4 - t

Känner mig såååå igen i : "stekt ägg blandat med ris och Maggi soya" - typiskt mammas "reserv" -rätt när hon nt har något o laga till mig. HAHAHA

#5 - Anna

Hej hej! Allt bra med dig? Jätte fin blogg =) Kram A

#6 - Alicja

Haha. Så fina små ägg!