be creative ♥

Lila: Inne i höst
~ Jag säger snarare; Lila, alltid inne ;) ~


Fina va? Haha.. ego! Ja meh, jag gillar dom. Tänk vad lite streck, prickar och glitter kan göra. Super enkelt. Ta fram en gammal (eller köp en ny) eyelinerpensel och dra lite streck från samma punkt med olika färger, i detta fallet började jag med lila underst, sedan svart och sist vit (svart och vitt passar till allt). Toppa sedan naglarna med glitter, som jag alltid säger. Glitter glitter glitter. ;) Lacka "snabbt" (dra helst bara en eller två gånger på samma ställe med det genomskinliga lacket, annars kletar färgen ut sig!) och sen var det klaaaaart. Hope you guys like 'em

Ooh, vet ni? Idag har jag varit och simmat! Motionen har ju varit riktigt kass nu de senaste.. men idag simmade jag en timme och fick ihop 60 längder, medan Fungsy (lika galen som vanligt) simmade 80 längder på en timme! Hallå ja?! Syrran och deras vän hoppade in på vattengympan medan vi simmade och gjorde nästan så att man drunknade i banan bredvid eftersom dom studsar, flaxar, hoppar och har sig... Men vi överlevde och tog en sväng i bastun (SO NICE!!!) för att senare käka lunch i glassbaren! Ja vi åt förstås inte glass till lunch.. De serverar ju Pho (vietnamesiska risnudlar med biff) och vietnamesiska baguetter samt bubble tea!.. Åh så mätta vi var efteråt och såå gott. Imorgon är det sista dagen hon kommer att servera mat.. för sen stänger hon igen butiken. :(

Ps. Nästa vecka har jag förhoppningsvis goda nyheter att berätta!! *Håller alla tummar och tår*
#1 - My

gud vilka fina naglar du gör :)

#2 - Mimmi

Men va tråkigt! Jag hade köpt mig ett helt lager av henne då. Så tråkigt när sånna ställen måste stänga igen..



Dom här naglarna var fantastiska, jag skulle inte ha något emot att ha sånna. Håller med om att lila är en mysig höstfärg, den tar över rosa riktigt bra när sommaren är slut.

#3 - Teru

Aww vad fina!

Thank you! I will gaa yaoooo >_<

Yepp! Jag har delar utav den på kanto hemma på band :D

#4 - Matilda

så snyggt! önskar att man själv var lika duktig

#5 - Nicolina

SNYGGT, verkligen :)

#6 - Ullis

Riktigt snyggt gjort

#7 - Olivia

sv: Taack! :D

#8 - Sandra C

Schnyyyyggt som vanligt snyggo ;) Kul att du skrev det där om eyeliner-pensel för hade precis funderat på om det kanske skulle kunna funka. Får väl också försöka mig på att måla lite..

#9 - Nicole

Nu var det evigheter sedan jag kommenterade!!!! Usch på mig! Men jag skriver knappt i bloggen heller!



Du gör alltid galet snygga naglar. Mina har börjat trasa sig lite nu så tar en liten paus och låter dem få återhämta sig. :-)

#10 - moath

GUD VAD SNYGGA!

har du lösnaglar? (:

vad använder du dig av? :)

#11 - My

fina :D precis som vanligt

#12 - annsan_s

Visst är det Fniss Snygg blogg du har!

#13 - Jessie

jag måste komma igång med naglarna nu, har aldrig tid! dessa va sngga å såg enklare ut än dina andra :P

#14 - Sanne - Tävling pågår!

Skitsnyggt! Önskar jag kunde måla sådär snyggt också... Det är väl bara öva, kan jag tänka mig :)

#15 - Neha

Fin header=)

#16 - airy*

Snygg bloggdesign du har ;)

#17 - Jenny

sv.

Tack så mycket! Är faktiskt ganska nöjd själv:)

Gillar vad du gjort med naglarna!

#18 - 1000hemsidor.com

Riktigt fina naglar!

Jag ser stor potential med din blogg, gå in på 1000hemsidor.com för att anmäla dig till mitt nyhetsbrev helt gratis där du får mycket nyttig infortmation om hur du kan tjäna pengar på din blogg!

#19 - Sofia Kvarnström

Snyggt!

#20 - Josie

Åh, nice! Sådär snygga naglar vill jag också ha!! :)

#21 - Sandra C

Hihi, ja, hajarna ska man verkligen akta sig för, fast på vissa banor får man till och med VARA hajen! Och det är ganska kul faktiskt. Du får komma hit och spela!

#22 - Emma

Åh jag är kär! :) Super fina!



sv: Haha vad skönt! Dom kan vara riktigt jobbiga! :)

#23 - Cocoon

Vilka fina naglar :) Och fin blogg! Puss

#24 - johanna

Snygg blogg, hur är det med dig? :)

#25 - Amanda

Gud va fint! :)