be creative ♥

Hajar!

HAAAJAR!!!!! Haha..

Ikväll såg jag Open Water (och tvingade Marcus att hålla mig sällskap). Den var väl inte så helt.. fokuserad på.. hajar, kan jag tycka. Det var en realistisk film (kändes som en dokumentär) om två nissar (dom på bilden) som åkte på semester och självklart ska dom ut och dyka. I det största havet ever liksom, utan slut. Ja, och idioten som "räknar" dykarna kan ju inte ens räkna till 20. Men känslan.. av att inte känna botten. Inte se land så långt ögat kan nå. Ligga ute i vattnet, i ett mörkt vatten som man inte kan se under ytan ovanifrån, in God knows where, helt utan räddning när hajarna (eller andra fiskdjur :S) närmar sig. Eh... neej tack?

Jag tror att vi kommer att semestra på torra land, now and forever. Men på något konstigt sätt så älskar jag verkligen hajfilmer. Jag önskar att denna var lite läskigare faktiskt. Alltså, den var ju hemsk, men inte så läskig. Jag hade velat ha mer effekter, mer hollywood, mer ... läskighet. Men den var bra ändå. Och hemsk. Glöm inte det.
#1 - Anonym

Jaa! Eller storsta anledningen till att vi kommer ha tva brollop ar for att det gar inte att samla alla i ett land. Sa det blir billigare och smidigare att dela upp det, da kan alla som man vill komma ocksa.



Man kan inte anvanda japanska mobiler utomlands for att vi inte anvander GMS kort i Japan utan ett annat natverk. Sa GMS korten passar inte ens i mobilen!

Visst finns det mycket telefoner har, mer an i Sverige men alla ar ju lika varandra, dom ar olika svenska telefoner men inte varandra. Samma finnesser och grunkamojker. Sa jag tycker inte det ar sa stor valmojlighet.



Jo jag ligger ju bara nagra ar bakom dig och har redan borjat andra syn pa fodelsedagen, det ar inte alls samma som nar man var liten men det kanns nastan som det blivit mysigare nu!



Aww, tack! Haha, jag tycker det ar fruktansvart att hora mig sjalv och kolla igenom videon for att se att det inte blev nage hack i ljudet eller annat fel men samtidigt far jag sma impulser att filma saker sa jag kan inte lata bli, hihi, tycker det ar kul!

#2 - Djet

Oftast är det känslan eller det man inte ser som är det läskigaste....



Jag är fascinerad av hajar med, men mest rädd. Ja, när man simmar själv i en simbassäng kan fantasin vara helt crazy.... ^^;;

#3 - Josse

Gud vilken cool blogg du har! :D ^^