be creative ♥

Blommor, glitter och stenar

Igår var det fredagsmys med GiaLe, förutom min köttfärslimpa, GL's kladdkaka med kokosöverdrag, Snövit och Aristocats hann vi även med lite nagelmåleri! :) De översta som går i vitt och guld är GL' naglar, jag blev så nöjd med dom att jag gjorde ett par liknande på mina, med rosa och silverglitter. Tur att man har vänner med god smak och inte är rädd för liite prål ^_^ Men måste ju ändå erkänna att jag gillade GL's naglar bäst, älskar färgkombinationen! Verkligen stilfullt ^^ Mina naglar ser nästan lite röda ut på bilden, men den är väldigt rosa in real haha.. More me kanske..?

Oh.. va jag längtar tills torsdag nuuu! Vill nu nu nu! Idag är det ju planerat att vi ska packa.. inte så inspirerad. Och imorgon har jag bokat tvättid klockan sju. Ja, sju på morgonen! Hahaha, tror ni att jag kommer klara det?... Jag menar, gå upp tidigt som fan en söndag för att TVÄTTA? Snacka om omotiverad! haha. Nämen lite mat vore på sin plats.
#1 - Coco - livet tillsammans med en Amstaff

Åh jösses! Hur fina som helst.

#2 - Be

HERREGUD vilka fina naglar! You rock!

#3 - Gia Le

Fint Fint! Jag är mycket mycket nöjd! ^___^

Djungelboken och Lejonkungen nästa gång! Hahaha värsta djurtema :P

#4 - Djet

Det är ingen fara om jag äter upp den här innan december, jag har ju en, jag menar två julkalendrar till. Faktum är att jag planerar att äta upp den INNAN det är dags, hehe...



Jag gillar att det mörka börjar inifrån och sen vitt därute. Såna naglar kan jag också tänka mig att ha, hehe... fast jag vill ju ha kitty med. Beslutsångest.. XD

#5 - Anni

fina!

#6 - Jessie

detta är nog de bästa du gjort tror jag, iaf bland de bästa ;) den stilen gillar jag! har prövat lite å kan dutt men måla på frihand har jag inte tålamod att lära mig:P trevlig helg! imån ska jag på Aisa spa i vbg, ville bara skryta lite :P puss!

#7 - Djet

Jag vill ha allt. Jag SKA ha allt.



Waiting for you.

När kommer ni hem? Vi ska nog gå och titta på New Moon på fredag.

#8 - alice

sv: haha ellerhur! kanske ska fundera på att köpa en ny liksom :D



dina naglar e skitfina. sånt kanske man ska prova sig på. eller någon lättare variant iallafall :))

#9 - Charlotte

Du är grym på att fixa naglar