be creative ♥

Naglar: Vitt, rosa & glitter
Long time no paint! På sistone har jag lagt all min energi på annat håll och faktiskt inte haft tid eller inspiration till att måla. Därför har det blivit väldigt lite i den kategorin. Men jag vet att vissa av er läsare har saknat det ^__^ I förrgår kände jag att kreativiteten kom tillbaka och nu har jag helt plötsligt flera nageldesignspotentiella bilder i huvudet.. Men känns ju slösigt att ta bort det efter bara två dagar, även om jag inte blev helt nöjd med dessa. Jag tänkte något med svart underlag, rosa, vitt och glitter inslag istället. :D Men det får helt enkelt vänta några dagar till...

Hur sugen är ni på mina nagelmålningar - med steg för steg bilder? :) Om intresset finns kan jag försöka lägga upp några sådana snart :)

Egentligen borde jag inte sitta här och blogga heller eftersom jag har ett paper jag måste skriva tills imorgon. Men jag är ganska bra på det här med att skjuta upp tråkiga saker till allra sista sekunden. :)

#1 - Lilly

så snyggt! den nageln till höger ser ut o va en blomma :) haha, u are my inspiration ^^ nu vill jag oxå hålla på med naglar.



sv: hehe tackar ^^ men luggen flyger hit o dit när det blåser.. haha riktigt störande.

#2 - Lilly

hahahha, men det visste jag ju redan.. men orka spraya. mitt e snart slut så får köpa nytt igen haha.



wiee så kul att kolla på dina nagelkreationer ^^ du är viet, eller?

#3 - Josefine

Hej!



Jag har nyligen startat en välgörenhetsblogg, Tillsammans för Sverige, där jag ska försöka samla in pengar till olika organisationer.



Pengarna kommer gå till Barncancerfonden, Brottsofferjouren, Cancerfonden m.fl.



För att lyckas samla in pengar behövs läsare till bloggen. Bara genom att följa bloggen är du med och gör skillnad! Därför vore jag evigt tacksam om du ville kolla in den, och gärna återkomma då och då.



Du får jättegärna skriva om bloggen i din blogg så att flera hittar den!



Kramar

Josefine

#4 - Carma ☆

Vem är inte det, att skjuta upp saker alltså ;-)

Kram

#5 - yollande

shiiet va sött är dina naglar!!

#6 - Emma

Varsegod! :)

Jo tack det är bara fint, hur är det med dig? Hihi, ja jag vet!



Förresten det du föreslog med att filma steg för steg hur du målar? JAA mer än gärna :D

#7 - Emma

sv: Haha okej, vad bra! Jo men det är gott med lite värme ;)

#8 - Djet

Hihi, coole boole. Nu ser vi likadana ut. =)

#9 - Carro

Oj vad fint jag skulle väldigt gärna vilja se hur du gjorde det! :) kram

#10 - Maria

Kolla in denna adress så får du en ny inspirationskälla till din nageldesign. Har man inte tid att spraya är denna metod med nagelstämpling lika snygg, men lättare att göra. Välaboden är suveräna, jag rekommenderar det starkt.