be creative ♥

"Vänta inte uppe babes"
Vi ska göra ett nytt försök på Helsingborgsfestivalen ikväll. Igår var det inget vidare väder då det pissade regn på oss hela tiden. Men vi var ganska nöjda och glada när vi äntligen hittade ett öltält med ett ledigt bord under tak att slå oss ner vid. För någon timme sedan vräkte det ner men nu när himlen har klarnat upp och solen har fått titta fram ska vi passa på att dra oss utåt. Men vi ses väl på stan? ;)


Lägg märke till parkeringsskyltarna i öltältet... haha ;D
Vi satt i öltältet vid Magnus Stenbocksstatyn - som annars är en parkering ja.

#1 - Teru

Ser och låter mysigt gumman! Härligt~ :D

#2 - Tojjy Bui

yeah, jag har :) hahaha du minns no nt för jag hde rrkigt ful design o hade inegn bild på mig så du minns nog ej. HAHAHA!



skrev att dian anglar var fina + att din design var snygg & om jag kunde ta insperation när jag fått min photoshop, och då skrev du barao m jag nt gör exakt likadant :D

#3 - Tojjy Bui

i know, var asfuldesign och hade inga bilder på mig själv i bloggen så blev nog som en liten " chock " HAHAHA. ^^ njaem kändes som jag tog något från digä ndå o bäst ofårgA!

#4 - Tojjy Bui

nej jag bor i halmstad! :D jaa jag hde faktisk roligt, roligt folk.. men stämninegn verkade lite lite seg. säkert för ekonomin i sverige blivit sämre..

#5 - Terus svar till Jenny

Vad inte blygsam nu! Vet att du är bra på engelska! ^^

Puss på dig!

#6 - Elin [ n e v n a r i e n ]

haha naaw va gullig du är ;D

#7 - JENNIFER

Hej Hej :)

Vill du vara med & tävla?

Anmäl dig till veckans blogg här; http://jjennifeh.blogg.se/2009/july/veckans-blogg.html#comment

#8 - S A N D R A T J U L I N S

Demi Lovato - don't forget ! UNDERBAR LÅT =D http://sandratjulins.blogg.se/2009/july/demi-lovato-dont-forget.html#comment

#9 - FRIDA HJÄRTA KEVIN

Ha så kul :)