be creative ♥

Dutt for me please
Som ni kanske har märkt har jag använt duttmetoden ganska flitigt på sistone. Kanske för att jag tycker att det blir så jäkla läckert. Nu när jag har fått långa naglar får jag liksom "plats" med att dutta halva naglen med t.ex. glitter och ha halva naturlig, med bara genomskinligt lack över. Den kombinationen är bara så himla ren och fräsch. Tycker nästan att det är lite "synd" att måla över hela nageln med en färg.. haha.

Tycker bara att det blir roligare och roligare för varje gång jag målar mina naglar. När man har tröttnat, eller när färgen börjar flagna tar man bort det och man har en helt ny "målarduk" igen! 


Final: Lackat och klart.
#1 - annica

oj så fina, målar du dom själv?

#2 - rez

Alltså bara en fråga, lyckas du få alla naglar att se bra ut? Jag är vänsterhänt, så jag skakar sönder när jag ska måla med högerhanden på vänsternaglarna! Har du några tips? :(

#3 - Djet

#4 - Djet

Du kan få använda mina naglar som målarduk om du vill, hehe...

#5 - Jessie

nu ska ajg prova dessa och se om de går bättre, lättare med glitter än vanlig färg antar jag hihi

#6 - Nicole

Men shit!!! Jäklar vad snyggt!!! På mina senaste så målade jag inte så mpnga gånger med guldlacket , så det täcker inte helt och hållet, och som du säger det ser fräsht ut! Det där måååååste jag prova i nästa vecka! Skitsnyggt!

#7 - Nicole

Taaackk!!! Blev faktiskt mkt mer nöjd med dessa!! Ja det är sååå bra! Har inte vetat det tidigare, men nu kan jag inte sluta titta på det! :-P

#8 - jessica

jättesnygga! önskar att jag också kunde måla mina naglar så

#9 - Fabby

Så sjukt fina dian naglar är! Måttligt avundsjuk måste jag erkänna ^^ Önskar att man kunde måla sina egna så. Ha en bra dag!

#10 - Elin

Wow så snyggt det blir. Du är duktig!

#11 - Viola

Vad använder du för verktyg för att dutta med då? För det kan väl inte vara den vanliga penseln?

#12 - Sanna

Snygga naglar!

#13 - Frida

Vilken bra blogg du har, du gör himla fina bloggdesigner. Det ger mig lite insperation! Håller nämligen på och ska fixa en ny bloggdesign till mig själv ;)



Väldigt häftiga naglelmålningar? kallas det så, haha. Iaf är de jättefina, själv slabbar jag jämt iväg med pensel och får nagellack där det inte bör sitta, haha. men jag får prova duttmetoden någon gång, det kanske jag kan lyckas med :)

Lägger till dig på bloglovin så jag inte missar något! Kram

#14 - Djet

Hihi, du hittade hit. Va? Är den inte snygg? Ser ut som en tallskog ju. ^^

#15 - My

Grymt snygga nagglar:D

#16 - Frida

Svar: Tack så mycket :D Yes, jag har gjort den. Men hade en annan verasion av den förut och jag har märkt att jag inte kan ha samma grundmodell för länge för då tröttnar jag på den ^^ haha. Men jag håller på med en annan nu som snart är klar :) Du får gärna titta in då!



Ja, det får jag göra :) Brukar inte måla mina naglar så ofta, men får ta och göra det någon dag :) Säger till då, hihi! kram

#17 - Bintan

Jätte vackert!

#18 - Anonym

Hej!



har suttit och kollat dina nagelbilder nu, så sjuukt fina! hur lyckas du? :D

#19 - malin

söt blogg ska vi följa vaandra?

#20 - MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Du har verkligen en riktigt najs blogg!:)

#21 - Sandra

Men gud vad snyggt! Du är värsta proffset när det gäller nagel-lacks målning! xD

#22 - ida

väääldigt fina!!

#23 - Alina

snyggt!!

#24 - Katrin

vilka SNYGGA naglar :D

#25 - Ida

Hej! Jag har startat upp en ny blogg.

Jag skriver om mitt liv, intressen, mode, media & mkt mer!

Titta gärna in så blir jag glad :)

#26 - Spanky

fan va snyggt:O go girl:D

#27 - Josefine

Skitsnyggt. Förr brukade jag också hålla på och måla och fixa men har aldrig tid eller ork längre känns det som.

#28 - Petra

Vilka fina naglar! :)

#29 - jessica

Shiiiit vad fina, vad duktig du är!!! :)

#30 - emelie

fint :D