be creative ♥

Tacos
Marcus den lilla token har idag slagit sitt rekord i att vara huslig. Igår kom jag på att vi kunde äta Tacos idag. Det var ju så längesen och Tacos är ju sjukt gott :) Men... dilemmat var att jag inte hade tid att fixa maten idag, och av någon anledning har jag tagit på mig det jobbet, att laga mat. Det brukar helt enkelt vara jag som lagar maten eftersom Marcus säger att han inte kan (jag tror att han ljuger för att slippa och att jag ska göra det :P), så Marcus brukar ta disken (vilket också är skönt).

Vi som var så hungriga och sugna på tacos... men jag hade en bok att läsa och ett paper att skriva, vilket resulterade i att jag brydde mig mindre om maten, eller den fick vänta. Jag ville göra klart plugget först, i värsta fall skulle vi väl fått skita i att äta Tacos idag och göra det imorgon. Men icke. Marcus stod och diskade medan jag pluggade. Efter en stund började jag känna doften av Tacos.. Hmm? *sniff sniff* Hum, är det jag som inbillar mig? *Snniiiff sniiiiiff* Jovisstfan luktar det Tacos! Jag smyger mig in till köket och där står min söta älskling och hackar paprika och har fixat allt! :D Tack älskling! Mums, i fortsättningen tycker jag, att han gott kan fortsätta att laga mat till mig ;D Hihihi. Visst äääälskar du att laga mat till mig? *blink blink*



Thank You For The Love

#1 - Ida

Haha nej! Det är plankor. De är gjorda för plankstek ;) Skulle du testa med en skärbräda skulle du bränna sönder dina fingrar av flottet som annars samlas i ett litet "hål" på plankan. Jag kan slänga upp en bild nåndag på hur den ser ut. Ha en fin dag! Puss

#2 - Anja

Så gott det såg ut. och vad fin blogg du har.



kolla gärna in hiss eller diss på min blogg

#3 - Anonym

En ny gratissida. Det är ju ganska svårt att samla poäng i de gamla, eftersom i princip alla redan är medlemar där. Men inte på freestreet, här blev jag den 117:e medlemen(!?). Man växlar in poängen mot presentkort på tex Nelly och Calirots(enda sajten där du kan få presentkort på Caliroots.)



Registrera dig på FreeStreet och få 25 startpoäng av mig.



http://www.freestreet.se/?r=117

#4 - djet

Hihi. Tänk att HAN också kan laga mat. =)

#5 - djet

Hihi. Tänk att HAN också kan laga mat. =)

#6 - djet

ehm... den här kommentarsidan är skum.... ^^;

#7 - limpan

hej igen, det var länge sedan jag kommenterade.

ååh vad gott med tacos det vill jag också ha :( avis!

själv ska jag äta potatis och lax :D.

ha det bra, kramar// Limpan!