be creative ♥

...den (nagel-)blomstertid nu kommer?
Det var ett tag sedan mina naglarna blomstrade. Det har liksom varit som en spärr. Jag har varken haft inspiration, kreativitet eller kraften i händerna på nagelmålerifronten. Har liksom inte kommit på nya motiv, vilket brukar komma automatiskt, eller så när jag har försökt tvinga fram det så blir det fult och händerna har varit alldeles darriga så allt blivit skitknäppt. Eller så blir det fint och på något vänster förstör jag det, kanske får det fint på en eller två naglar, och då åker det bort en eller två dagar senare. Eller i brist på annat, gör jag motiv som jag gjort förr och gillat grymt mycket men som inte alls blev lika bra en andra gång. You can only wear it once.. Men när jag iförrgår satte mig ner med mitt nya glitternagellack kom det ganska naturligt och jag fick till en liten trudelutt. Även om det kanske inte är något extraordinärt så gillade jag det...

...med lite sallad som bakgrund.           


Naglar och foto: Jag

So, what do you thiink? :D

#1 - Johannan

Skitsnyggt med det rosa och det blåa :D vill också kunna sånt!!

#2 - Katarina

De var jättefina

#3 - djet

Jag tycker att när du inte har nån inspiration på nagelfronten så sätter du dig ner och övar på Kitty... XD

#4 - JENNY HSU ♥

Djet: Ehm, nej. (:

#5 - Jennie

Svar: hehe tack, platsen är Venedig och visst är det en fantastisk plats. Jag och min sambo åkte på en tågluff i somras där venedig fick bli vårat slutmål. En stad jag rekommenderar varmt

#6 - limpan

är det du som har målat? :O :O !!

iblan då sblir det väl en tit här :D!<3.

aha vad roligt hoppas att det bli gott!

kramar// Limpan!

#7 - Arandur

Hoppas du får en härlig fredag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

#8 - eleni

hej!

fina naglar, gjort dom själv el?

mvh eleni

#9 - eleni

hehe aa jag blev faktiskt det.. :D mvh eleni

#10 - eleni

närheten av vad+ jag bor i kalmar.. mvh eleni

#11 - designbloggar

Hejsan, trevlig blogg du har :)

Ta en titt på min, just nu har jag en liten tävling som startar från och med idag [30e januari] och pågår till 7e februari där du kan vinna ett presentkort :)

Jag har även gratis designer till bloggar och lite illustrationer.

Ta en titt :)

Http://designbloggar.blogg.se

#12 - eleni

jaha ok men det är ju bra.. min mamma bor i helsingborg så nästa gång jag ska dit så kan jag skicka en kommentar till dig för att se vart du kommer vara då :D hehe kan du fixa dom åt mig då! vad använder du för grejer då? mvh eleni

#13 - eleni

aa det är en riktigt fin stad! :) min mamma flyttade dit för en månad, men innan dess åkte jag och hälsade på mina släktingar.. jag har åkt dit typ två gånger per år men nu kommer det bli mer för att mamma flyttat dit. jaha så du gör inte lösnaglar? :d mvh eleni

#14 - gabriella karlsson

Gud vilken fin design du har!!!

#15 - gabriella karlsson

Gud vilken fin blogg du har!

#16 - Emma

Åh, fan vad fina! :)



Du är utmanad!

#17 - frida

Fin blogg. :D

#18 - Emma

sv: Du ska kopiera det jag har skrivit in i ett inlägg fast ta bort mina vanor och sånt som är typiskt mig. Och skriv om dig själv istället, åtta saker som är typiskt dig och sen utmanar du ett par st :)



är du duktig på webbdesign? :D



Du med! Kram

#19 - limpan

riktigt coolt asså!

men är du höger lr vänster hänt?

är det inte svårt att måla med "fel" han då?

kram// Limpan!

#20 - SOFIAJOHANSSON

Asfräcka naglar, verkligen! :D

#21 - Emma

Verkligen! :)



Detsamma, och lycka till med pluggandet! Kram

#22 - Emma

sv: hehe ja det har jag gjort! sitter o väntar på att batteriet ska bli färdigladdat :)

#23 - limpan

ja väldigt konstigt :S!

haha jag är sämst på att måla naglar :(!

kramar// Limpan

#24 - limpan

haha ok, vad är det du utbildar dig till?

// Limpan!

#25 - sofi

sv: tack så mkt :)

#26 - Sebastian Bergström´s fotoblogg ©

Men gud tack så jätte,jätte mycket ;D<3

#27 - Sebastian Bergström´s fotoblogg ©

Haha tack så mycket :D

#28 - Fina

Hej!



Har funderat massor ang din blogg, men inte kommit fram till något vettigt tyvärr.

Just nu fylls mitt liv av något helt annat när lilla Morgan har kommit till världen!

#29 - L I S A

nice!! Titta gärna in tävlingen som jag har på min blogg, man kan vinna massor test-produkter från Yves Rocher. Vill du veta mer så gå in på min blogg :>

#30 - Jegor

Hej, Jo det är jag som redigerat alla bilderna :)

#31 - Fina

Hade inte du problem med headern/sidomenyn. Att det blev något skumt när man gick från "förstasidan". Men jag kanske har blandat ihop dig med någon annan =)

#32 - Anna-Viktoria

Åh... har kollat igenom din nagelkategori nu och shit va duktig du är!! Synd att du inte bor i jönköping.. ^^

#33 - Sara

riktigt fina naglar, sånna skulle jag också vilja ha ! :D

#34 - miahmariah

Du har ju skitsnygga naglar. Jobbar du som nagelterapeut?

#35 - miahmariah

Då målar du riktigt bra. För naglarna är skitsnygga. Använder du nåt speciellt verktyg då när du målar dem?

#36 - miahmariah

Okej. Men penslar? Är det några särskilda just för naglar då eller? Ursäkta att jag tjatar men jag är själv galen i manikyr och försöker göra mina naglar lite roligare. Men det är så svårt.



Ha en skön torsdag