be creative ♥

Lat-mat i parken
En utomhusmiddag det blev! Vi beställde latmat på pizzerian och begav oss upp på Ramnaparks-berget. Längst upp på berget stod en tom bänk som solen fortfarande strålade på och väntade på oss. Det kom lite störighetsmoment mitt i maten (frisbeegolfare), men vi hade mysigt ändå. Mat, mys, frisbeesar i huvudet och en promenad senare var vi hemma igen.

Detta stämmer bra i alla lägen: Borta bra, men hemma bäst. Haha :)

#1 - Sara

Sv: Tack så mycket :-) Lägger till dig nu! Kram

#2 - josefin

Sv: åå tack! Jag har en duktig pojkvän som har gjort den! Din var också väldigt fin, härligt med ljusa färger!

#3 - Djet

Latmat, heheh....

#4 - Teru

Aww vad mysigt! ^^

Sv:Hmm när du säger någon jag känner? Hur många gemensamma bekanta har inte vi liksom? Maria?

#5 - AnnaWK

Är snart klar med min andra termin så jag har sju kvar. Du var snart klar va, om jag läste rätt på din presentation? Ja vi var över 600 som började i höstas och det är ju en del...

#6 - malin

fin blogg ! :)

#7 - malin

sv ; åh tack så mycket de glädjer mig att höra! :'D