be creative ♥

"Människan i naturen" ?
Alltså, varför sätter dom en föreläsning från kl 18.00 - 20.00. Tror dom verkligen att man inte har bättre saker för sig än att komma in till skolan två gånger på en och samma dag? Tss. Blir nog kul för "Michael Azar" som ska hålla i föreläsningen.

Jaha......?! Och vafan menar dom med att man ska förbereda en uppgift till Studiegruppen? Jag trodde att dessa tramserier slutade med SST:na men shi fick vi.

Alltså, vem fan HAR TID att göra såna skitfina lunchboxar till sina ungar?

image224
image226
















Svar: JAPANER

Jag är så jäävla trött. Fysiskt, men mest psykiskt. Vill inte tänka, vill inte orka. Jag vill inte till skolan imorgon. Jag vill sova. Och jag vill sova läääänge. Och jag hatar fotboll. För jag fick inte se TopModel ikväll. Om de ska visa fotboll, kan de väl vara snälla och lägga det på typ någon utav alla tusen SVT kanaler, eller TV4 tusen plus plus plus eller någon mindre viktig kanal. Sucker fucker... Men nä. Självklart ska de sätta det på 3.an eller 5.an. WHY? WHY???? Är det för att de har så mycket reklam?

Vem hatar inte reklam ? Säg inte "jag".. I'll fkcn cut your head off

Man kanska ska fixa lite Mackor ala Jenny till Mack nu?.. Ja, mysproppen kommer ju hem om en halvtimme. Då är han säkert utsvulten.. Haha.. Underbar flickvän jag är va? Tiiiiiiihiiiiiiiiiii fniss. Vet ni?


Jag behöver fan sömn.
Väck mig när våren har kommit på "riktigt"




#1 - Teru

GOD!! so kawaiiiiiiiiiii ne!!! XDDDDD
me like me like!