be creative ♥

Jobb & Plugg
Måndagen och snart är tisdagen också avklarad. :) Skrivit det pedagogiska ställningstagandet nu, seriöst orkar jag inte lägga ner så mycket energi på det.. Det får helt enkelt vara klart nu och sen får man väl komplettera om mupparna på högskolan tycker det.

Jobb på tunnlandsgården idag. Det går faktiskt bättre och bättre om jag får säga det själv :)) Niice när man börjar lära känna ungarna mer och de vet vem man är liksom.. :D Hoppas det blir mer snart igen!

Efter jobbet blev det en sväng ner om stan... Kände mig dock lite hängig.. kraftlös eller nåt.. weird. Bestämde mig för att titta in på Sahar's jobb och vi hann med en liten fika också :D Alltid kul att träffa dig tjejen! *kraaaaaam*

Åh... tvätt. Ja, det är tur att man har en pojkvän som faktiskt kan tänka sig att ta hand om tvätten once in a while. Finns det något som är tråkigare än att diska, så är det nog fan att tvätta. *Puh..

image223


Days of our Lives, är min avkoppling. Haha ;D