be creative ♥

Sista kvällen på HBG festivalen
Efter att ha låtit Frick och Yin bekanta sig åkte alla hem på varsitt håll och laddade inför kvällen... Hemma hos päronen var det fullt hus, och fullare skulle det bli. Farmor, fastrar, farbror och fru, kusin och man, föräldrarna, syrran och gästerna från Francé! Ojojoj.. nästan alla samlade. Marcus saknad. Vi åt god mat, minglade och jag fick agera nagellackmålerska igen. Det verkade i alla fall som att mamman blev nöjd. Gästerna från Frankrike bestod av en mamma och två döttrar, vid åldern 15 och 19. Som bara pratade franska med varandra och inget med oss. Visserligen väldigt skönt, slapp man anstränga sig. Mamman är en gammal klasskompis till vår pappa .. från VN tror jag? Måste det ju ha varit. Mmm..



Pappa kokar te | Min tallrik med massa god mat!! | Magnus, sis, cuz

Efter maten åkte jag in till stan för att möta upp Linda! Det var typ ett halvår sedan jag träffade denna underbara brud. Vi strossade runt på festivalen en sväng, sedan lämnade vi den för att sätta oss på ett mer lugnare ställe. Hon körde oss upp till Eneborg, vi satt utanför Marcus gamla lägenhet, där Yin bor för tillfället. Härligt.. Bättre än inget, men önskar att vi hade haft mer tid.. Missed you babe!

Linda var tvungen att åka hem och jag fortsatte ner mot stan med Yin. Vi skulle möta upp grabbarna som hade varit på sundsbussarna och handlat dricka? Well, de var ju i alla fall fulla när vi träffade dom. Haha.. Sweet. Sedan var det till att invänta pengauttagning, matätning, pissningar.. Till slut tappade vi bort alla ändå.. Haha.. Lyckat? Yin och jag gick och kollade på när (idioter) folk hoppade bungyjump... (Ja, galningar!) och sedan satte vi oss vid ett öltält, drack lite och tjattrade. För att sedan bege oss, när de stängde, för att leta upp grabbarna. Först en runda på hamnpaveljongen där det var SMOCKAT med människor (Eh? fattar inte?) men för att sedan visa sig att de inte var där, utan på Bishop.. Off to Bishop we go. Där satt dom och hängde.. Drunk? G hade redan stuckit.. Vi minglade en stund, men sedan var det tid att åka hem för mig. Paul, Pierre och Rejle följde mig till bussen och jag begav mig ännu en kväll med en nattbuss hem. Woah ^_^ Inte illa va?.. No car!

Säg vad ni vill, men festivalen ÄR härlig.


#1 - Djet

Tog du några bilder på Yins lägenhet? Du skulle ju visa mig. Eller ser det ut som när Phan bor där? =P

#2 - Jenny!!!

Näe,, jag var aldrig i hans lägenhet. So I dunno