be creative ♥

Baaaack and fit for fight....?
Well.. back kan man säga att jag är. TENTAN SKRIVEN... sen om den är avklarad är bara till att vänta och se. :) hoppas hoppas. håll tummarna!

Gott nytt år förresten på er alla dingosar. Bilderna från resan är nu uppe och finns för vänner att kika på, på FB. så klart. hade satt upp dom på pixbox, men då hade jag sprängt det kontot. men för dig som inte har FB ska inte vara ledsen heller. antingen skaffar du det eller så meddelar du mig så kan du få titta ändå. pitchup.

Fredagskväll, inget mer tentapluggande, falukorven i ugnen och en kille som diskar... kan väl inte bli mycket bättre? :D (oh yes, i AM talking about marcus.. haha) ;P

jaha..då har man inte sådär svinmycket hängandes efter sig. ska bara ta tag i ställningstagandet, STG 9, och den didaktiska reflektionen så var jag upplagd för en veckas jobb. någon som behöver....? :D och imorgon blir det FEDE storstädning... det ser och är fördjävligt här hahaha.. gosh. att man kan bo såhär, ni skulle blivit chockade ;D

Ska ta och ringa min handledare och se om hon har något tillgängligt. Det var såå längesen jag JOBBADE på förskolan. Hade varit såååå roligt...!!!! Börja ringa imorgon! Hemtjänst är välkommen också... Hehe... Cash.. I need cash.. and I waaaant cash! Hehe.. så jebbla pank nu.. grrr

Skål på dig