be creative ♥

STÖRIGT!
Jenny, klantovich. Idag av alla dagar skulle jag försova mig. Det händer väldigt väldigt sällan numera men om man ska försova sig så var det ju inte idag! damn. Skulle befinna mig på vårdcentralen kl 8.30. Vaknar, panik, kollar på klockan. 9!!!! fuck fuck fuck! rusar upp, bytar om, tio minuter senare befinner jag mig på vårdcentralen (alltså 40 minuter sen). Men hon hade inte tid, förståeligt. DAMN. Så jag fick traska vidare. Gick till ica och inhandlade lite nyttigheter.

Har ätit min frukost nu och ska strax sticka till min kusin och låna hennes hemtelefon. Ja, för man kan ju absolut inte boka tid PÅ vårdcentralen så man måste ringa. Hur jävla idiotisk är det inte egentligen? Pyttsan pyttsan!! Grr! Och inte fan tänker jag sitta med min mobil i en jävla bajskö på vårdcentralen som bara käkar upp alla mina pengar. . . .

Men men, ska gå ut i det fina vädret och ta med mig kameran och försöka förtränga detta nu.

160:- up in smoke
(EDIT: De sa att det skulle debiteras med 160 kr men de gjorde aldrig det!
Skumt? Men jag klagar ju inte :D Hähä..)


Sigh..