be creative ♥

Huvudvärk

[07:36]
Godmorgon? Kände mig duktigt död imorse.. Men underbar flickvän som man är går man upp 6.30 för att köra sin älskade pojkvän till jobbe, fast jag själv inte börjar förän 14:30.. surt. Jag hade också velat jobba nu på dagen istället.... grrr! typiskt..! Men men.. pisseregnar ute också.. Då vill man gärna springa runt på Göta? Jeeeesss!!!? Nåja. Tänkte egentligen sticka till Kusinen och väcka lägenheten där.. Syrran och kusinen kom ju hem från sommarlägret igår. Krängde lite pizza med dom och senare kom Ida med Paj och Magnus gjorde coffee.. och sen var man full och mätt och jag bestämde mig för att rulla hemåt.

Meen ja. Sen tänkte jag.. dom ligger säkert ändå och sover så här dags. Orka väcka ? Nä.. och sen, varför åka dit och sova där när jag kan sova i min egen säng med mina tusen kuddar och mitt underbara täcke? Än om jag sticker till min kusin.. får sova på en liten bit av en bäddsoffa.. i hopp om att ha något att dra över sig så att man inte fryser ihjäl.. och kanske en kudde under huvudet så att man inte få nackspärr? haha.. nä men nästan. dessutom behöver jag TID.. sätter in ny musik i mobilen FFS. Det behövs verkligen.

Oj oj, men ser man på. Syrran har vaknat. Redan :/ Galning. Säger jag. Vi ska åka och köpa frukost och shoppa på apoteket.

Och så jobbar vi måndag, tisdag, torsdag och fredag denna veckan. Lördagspasset har jag lyckats byta bort ! ! ! ! Nu är det bara söndagspasset kvar som jag MÅSTE bli av med, då bär det av sååååååå mycket till helsingborgs festivalen på fredag! ÅÅÅÅH! Jag SKA ha SÅ jävla KUL. Skit i allt... Jag ska fan supa med Sulle. Så ta dig dit baby! Om inget annat så ska jag supa med NÅN! Hahaha.... jag veeeet folk som ställer upp....! LOL.. Och sen ska jag fan åka karuseller och handla massa onödigt skräp med fint skräp på marknaden! Sådeså! *SAKNAAR alla mina underbaringar*

Jag vill inte jobba idag!!!!!!!!!!.... Blir till o komma hem sent, chilla fort som fan, kanske hinna slänga ett öga eller två på teven eller boken. Äta? .... Och sen bums i säng, och sen vakna tiiiiidigt på nästa morgon och fortsätta jobb...! Wiho.

image112

#1 - Djet

Galning.

#2 - Jenny

Det är kind of DU som är galningen här..!