be creative ♥

Helsingborgs festivalen 2007
Now im back in tha bigbig wonderful BORÅS. yeah..? Helgen har varit mycket underbar. Träffat massa underbara människor (och mindre underbara, but shit happends right..?) Grabbarna.... alla mina grabbar..... LOL.... Hände en riktigt ful grej... Men det ska vi dock inte ta här. :P
Nåja.. vart fasiken höll mina brudar hus..? Öh... Jo förutom en typ.. en och en halv kanske... haha. Kul att träffa er Michelle och Helen.. i två sekunder... Wiii...!

Men SUE-LIN!!! Älskar dig gumman!! Tack så sjukt mkt för fredagskväll.. hade så jävla kuul! Spindelmannen ääägde! Synd att åkturen tog slut så snabbt.. haha.. hade lätt kunnat åka några timmar till! Att försöka snacka seriöst i virvelvinden var nog inte så jävla lyckat!! Hahaha.. Men bra snurr var där. Och lördagen var också rolig.. Tråkigt att den skulle sluta som den gjorde. Men fan.. den roligaste personen att flippa ihop med är DIG och bara DIG. Och vi behöver inte ens alkohol för att bli berusade.. bara vi har varandraaaa <3 haha

LOVE BIG TIME!

image103
image104
Before & After?
Hahaha

Mysigt att komma hem till päronen och syrsan också. Saknar er, vet att ni saknar mig också sååååååå hiiiimla mycket. Coz Im so cutie... XD Right Siz..? :) Kawaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiii!

image111

Göta Hemtjänst. Ja.. det känns som att man städar och tvättar och fixar grejer hit och dit hela dagarna.. Vad finns där att säga? Men helt klart en schysst jobb att tjäna extra pengar på!

Och förhoppningsvis kommer Alicja och Yasemin och hälsar på mig i helgen. :D Och Sandra är en dumbom. Sådeså.

So You Think You Can Dance?
Det är vad jag kallar underhållning

#1 - Djet

Skönt att du minns mig fortfarande. Och det är JAG som är kawaiiiiiii. Så det så. =P
Jobb nu. Så tidigt. Har ju knappt vaknat. T_T

#2 - muimui

hehe.. vadå? klart jag minns dig :D nehe, det är jag som är kawaaaaaiiiiiiii och snäll :D mm pusshuvud