be creative ♥

Att plugga gör en tokig...!

Lalala... jag är knäpp jag vet... 04.33 på morgonen och jag sitter här.. 
Borde plugga nu.. Men har läst så länge att texten bara flyter samman, behöver en paus när man bara läser vidare utan att förstå sammanhanget. Jag ser bara fler ord, meningar, bokstäver och sörja. Ha ... Ha.. :P ://// tenta på fredan kommer ju säkert att gå SÅ bra!

När jag läste "Att bli sig själv" av Daniel Stern, tänkte jag massor på mina goa ungar på Ättekullas förskola. Mycket som han skriver som jag känner igen av den korta tiden jag var hos dem.. Åh... saknar dem alla så mycket!!
Men... Det sorligaste av allt är att jag ska lämna min fiiinfina studiegrupp som har hjälpt mig genom första terminen på högskolan... Får väl hoppas att den nya gruppen jag hamnar i är hälften så roliga & härliga! :D

Ja... på måndag börjar vi på våra inriktningar ju. Ny kurs, nya klasskamrater, nya böcker att läsa, nya tentor att göra, fler nya examinationer och seminarier, nya föreläsare och nya VFU (praktik) platser. Det ska bli hemskt läskigt men ja. Men hemskt intressant!!! Längtar lite faktiskt... haha... *sajkoo*

Men nä, nu ska jag ta en dusch och sen trakassera min älskling lite som sitter här bredvid vid sin dator... JEEZ, är vi nördar eller vadå? haha...

Kyss & Slem, Jag Är Vem!!!!