be creative ♥

Vietnam!
Men tjena vad hett det har varit da..!! Varme, svett och hetta. Klibbig kanner man sig konstant och svetten rinner.. hehe. Riktigt nice. Vi har hunnit shoppa, shoppa, ata, shoppa, ata och lite sant. I helgen var vi i/pa Phan Thiet, ett sol&bad stalle. Riktigt harligt, dar var varmt, men eftersom det var vid havet var det himla blasigt och vi svettades nog inte alls sa mkt som vi har gjort sen vi kom hehe. En bit ifran hotellet fanns det en oken..! Sandberg.. sjukt haftigt att se. Klattrat upp for skithog backe med bara sand.. laskigt, fick nastan lite svindel.

Idag har vi varit ute o kakat... shoppat... kakat igen... och shoppat. Och jag har varit hos tandlakaren! Sjukt! Det kostar typ 50 spann for en undersokning.. och dom ar sjukt mkt duktigare an tandlakarna i sverige. det gor inte ens halften sa ont att typ ta bort tandsten o grejer. jag var javligt nojjig for att gora det har, men ar valdigt nojd att jag gjorde det.
morsan o farsan ar ivag hos tandlakaren nu o fixar lite annat med tanderna, sa jag o syrran ar hemma hos var aldsta morbror som vi bor hos nu, och vilar middag. kanner mig duktigt klibbig just nu.. men det ar val sa det ska vara. ikvall ska vi kanske till saigon och leka.. :D

jag glommer bort att det ar vinter och december. har ingen direkt julkansla. men de spelar ju vietnamesisk julmusik och har lite julpynt o julgranar har o var.. kanns mest flummigt. hehe. kanns ju som varsta stekhetta sommaren..

bilder har vi tagit en massa ocksa, men omstandigt att ladda upp det nu. vi ar iaf tillgang till internet, men ni far se bilderna nar vi kommer hem istallet. jag ska nog ga o ta en dusch nu.. sen ska jag pynta mina o syrrans naglar.. :) kopt massor med nagelstuff... hoho :)

however.. skriver mer kanske nan mer gang innan vi aker vidare till HK pa sondag 23/12.

saknar dig marcus. :) hoppas du har det finfint hemma. hors senare. tusen ton med karlek till bara dig! love love love

Det blev många bilder från VN:
Här finns bilder från Facebook i olika album, Check it out! ;)

Sol & Bad: Phan Thiet
Sol & Bad: Vung Tau
Blandade från Ho Chi Minh & Saigon
Nöjespark: Dam Sen


image210image209


Salongsmålade i VN (syrran & mina nails)



#1 - Sandra

Jenkabooo! När du kommer hem måste du berätta allt och så måste vi träffas och titta på kort. O God Jul på dig! Pussåslisk!