be creative ♥

VFU + Ullared

Vart ska man börja? En vecka på VFU har nu gått... det har varit en lång vecka må jag säga. Vaknat fan 05.30 vissa dagar...! Så tidigt har jag inte behövt vakna på länge.. och det är inte bara en dag heller. När man jämför hur slappt vi har det på högskolan.. behöver för det mesta inte vakna förän vid 7.30 tidigast! Z_z
Wellwell.. denna veckan har varit intressant, rolig, pain, tråkig, jobbig, och så vidare.. Men inga kommentarer utöver det. Har hänt så mycket.. Men det är bara att bita ihop, överleva och fortsätta de fyra veckorna som återstår..

Igår åkte jag och Fung till Ullared, mötte syrran, morsan, faster och farmor där (som kom från HBG).. Ja.. värsta släktträff..? Haha =D Men oh.. massa pengar som rök där!! Haha..:/ Men fått hem massa fina saker också...! Handlade för ... ca 1300! Hittade dessutom ett par skor som jag tittat på i Borås som kostade 300! Men det var ju en jävla tur att jag inte köpte dom, för jag hittade exakt likadana för typ halva priset på SkoBoo! Haha..KAP!? Och sen köpte man lite linnen, palestinasjal, rosa solkepa, vita tallrikar med svarta blommor på ena sidan! Riktigt snygga! :D *nöjd* hmm.. en massa sexiga kallingar till mack, haha :D lejon sängkläder till honom, vita med svarta mönster till mig, eh.... och vad köpte jag mer? lite smått och gott..! väskor och shit..! Listan är lång :D
Klockan 16 stängde dom och vi var tvungna att bege oss.. hade fan stannat ännu längre annars! LOL. (men jag var ändå inte den som shoppade mest! haha)
På kvällen var det middag på Chez l'ami. Jag åt stenugnsgrillad oxfiléspett. Gott! Faster bjöd oss ;D Hihi.. Riktigt mysig inredning var det!

(Bild 1 & 2 hemma hos Fung, inför chez l'ami.
Bilder från chez l'ami: 3. Från vänster; me, farmor, kusin. 4. Syster & Faster Kien (Fungs mamma).
5. Farmor, kusin, syster, faster, mammy. 6. Farmor&Kusin. 7. Me.
8. Mammy. 9. Faster. 10. Storasyster Erica. 11. Jag med fiskflaskan!)

Sen åkte jag hem och duscha medan de andra åkte och kollade på Magnus torp. Tittade på stjärnorna.. Sen tillbaka till kusinen för att bubbla lite och vi alla var gaaaaaaanska så trötta! -> Däcka...

Nu har mamma, syster och company åkt tillbaka till HBG. Jag ville också med!!!!!! Vill ju fira Valborg i HBG med mina älsklingar.. OCH mack såklart. men ja.. även om vi hade velat så fanns det bara en plats i bilen så.. det sket sig. kanske åker ner nästa helg om vi känner för det.. :) eller helgen efter...:D

Ska ut och promenera med Suss och hennes rottweiler Ida sen.. ^^ Är egentligen satans trött, och hade behövt städa lägenheten.. som att tillexempel utplåna dammråttorna.. hihi.. men men.. det låter mer lockande att gå ut och gå och snacka skit ^____^ hihi..

Nu ska jag... kanske laga lite mat och städa lite till innan hon ringer...

Loving me . Loving you